En alldeles egen doftstation

Jag önskade mig en doftstation i julklapp av min händiga vän. Jag fick en igår, med besked. Oj, så fin den är! Nu kan jag sätta igång med kantarellsök och ett jättebra sätt att träna inomhus 🙂

Det blev ett premiär-pass, först med två burkar utanför station, sedan i stationen och sedan alla tre. Det gick trögt till en början, men sedan lossade det. Det ska bli roligt att utveckla.

Det här är bild på ena delen. Den andra delen ser likadan ut 🙂


Idag har jag varit i Hallå Hund tillsammans med en vän och hennes holländska herdehund. Alltid skönt att ha kunnigare personer att fråga om allt mellan himmel och jord. Nu har jag fått lätta mitt hjärta om sådant jag har funderat på ett tag. Nu ska jag komma till skott också 🙂

Jag fick även leka mondioring-figurant igen. Dina var missnöjd med att inte få vara med. Hon kan låta som en riktig schäfer ibland 😉 Hon fick vila idag och tittade på under träningen. Det är också övning.

Lämna gärna ett tassavtryck i form av en kommentar

