Shopping på MyDog

Det blev som vanligt rolig shopping på MyDog, även om mässan var mindre i år. Jag saknade några montrar, men å andra sidan andades plånboken ut. Tänkte ändå visa upp vad jag fick med mig hem.

IMG_3933
En sak som faktiskt stod på shoppinglistan – inför tävlingar. Om än inte med Dina
IMG_3908
200 kronor för en sådan här goding – svårt att motstå
IMG_3957
Mässans bästa köp (för mig i alla fall) – SÅ bra mot min migrän
IMG_3954
Inför sommaren – att hänga vattenskål vid buren i bilen
IMG_3929
Mycket mindre än den ser ut att vara – får plats i jackfickan. Så söt & bra! Ska fästa ett expanderkoppel i ringen
IMG_3926
Inför nästa hund: gula saker ❤ Så snyggt!
IMG_3944
Också inför sommaren: en fläkt på bilen. Hoppas och tror att den blir bra
IMG_3950
Ett till impulsköp: en lång snodd 🙂 Dina älskar repbollar och långa leksaker – jag börjar acceptera att det är det billigaste hon uppskattar. En repboll och ett koppel, en tennisboll – Dina är i himmelen
IMG_3965
Tog mig samman och handlade även en dyna till Dina. Känner själv hur gott BoT gör och vill ha någonting stilrent till bur, bil och soffan
IMG_3964
Den är redan hårig förstås, men så snygg 🙂
4 reaktioner på ”Shopping på MyDog

  1. Well, inte allt för roliga. 10% på Back On Track är förstås användbart och jag fyndar vissa saker, men det är nog snarare för att jag inte kommit på att kolla på internet tidigare. Jag uppskattar att titta på saker och slippa betala frakt 🙂 Vissa tycker stora STHLM är bättre. Ska åka dit nästa år och se.

  2. Ok 😊 Jag föredrar att kunna kolla och känna på sakerna innan jag köper! Kanske får bli ett besök nästa år 😊

    Mamma har varit på båda, förra året tror jag att det var. Hon sa att det var bättre i Göteborg än Stockholm, men det kan ju ändra sig väldigt mycket beroende på vilka som är där och säljer..

Lämna gärna ett tassavtryck i form av en kommentar

